2 dagar utan bloggande..

Föråt för dålig uppdatering men jag kan har inte kunnat blogga min data har gått sönder också har Elina varit här. Ska lämna in min data till min lossas morfar så får han laga den så jag kan blogga mera. Men iallafall så kom jag in för ett tag sen, har varit till busskuren och lämnat Elina, ska nog ner på byn senare och följa med Sandra och hämta hennes spel. Kan berätta lite kort om vad som hände dom 2 dagarna hon var här, i tisdags så mötte jag upp hon på busstationen sen så gick vi hem till mormor och lånade datan för att få tag på en, sen så gick vi ut och träffade lite folk. Vi var på byn till 4 på morgonen och sen kom mamma och hämtade oss, igår så gick vi ner på byn och var där 10 och sen hämtade mamma oss, då vi kom hem så gick vi och mötte Sanna, Dennis och Evelina, satt och pratade ett tag och sen gick jag och Elina hem och bara chillade. Sen har det inte hänt så mycket mera, ni kommer att få bilder senare då jag får min data så jag kan överföra från kameran osv. Hade lite små panik inatt för min mobil har gått sönder så då letade jag igenom hela huset och tillslut så hittade jag en mobil och nu har jag fått Elinas laddare eftersom hon hade 2 stycken. Slänger in ett inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0