21.43

Har inte bloggat nånting tidigare idag, jag vet. Men iallafall så var skolan rätt så chill, Lisa började i våran klass idag och då har man fått skratta en hel del, sen på sista lektionen så skulle vi bara springa 5 varv och sen 7 varv upp för en backe och sen fick man sluta så jag sluta typ 45 minuter före bussen kom, jätte roligt! ellernå..
För ett tag sen for jag, mamma och Isak ner på byn och då fick jag en chokladkaka och en coca cola av mamma, också köpte vi hårinpaktning och lite mer. Sen for vi och körde runt ett tag, och nu sitter jag vid datan. Imorn är det fredag och då är det helg! slutar 11.40 varje fredag och det är rät chill! men då har jag möte imorn med lärarn runt 1 så då måste jag stanna kvar på skolan om inte mamma kan hämta mig..
Bloggar imorn om jag har lust för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0