I need you now..

Blev inte att jag slängde in nå mer inlägg igår men iallafall så var jag vaken till 3? tror jag och sen gick jag och la mig fast kunde inte somna förens 4.. Vid 12-1 tiden inatt så ställde jag mig och baka en kladdkaka bara för att jag inte hade nånting att göra. Jag sov till 4 idag tror jag, sen steg jag upp och åt en bit kladdkaka med ett glas mjölk till det. Sen satte jag mig vid datan ett tag, fixa mig och nyss kom jag hem, skulle gå halvvägs till älvsbyn med Sandra för att möta Fredrik men då kom Patrik och hämta upp oss och då satt Fredrik i bilen, fusk. Just nu så kollar jag då David äter chips och han är sjukt snål och inte bjuder mig, har inte ätit chips på ett bra tag menmen. Ska nog gå ut och gå senare ikväll om jag inte har nånting annat för mig. Skriver senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0