Jag klarar ingenting utan dig..

Förlåt för att jag inte bloggade nåmer igår, fick inte tag i någon data som jag kunde använda. Min har ju som sagt gått sönder igen så jag måste lämna tillbaka den till Dan, den vill väll bara visa att jag behöver en ny, så jag ska önska mig en då jag fyller år eller i julklapp. Fast vill hellre ha en ny mobil, kan ju ta kort, surfa, smsa och ringa från den men inte från en data.. Jaja idag vaknade jag runt 12 så då steg jag upp, satte mig vid tvn och fixade nånting att äta och sen fixade jag mig för att följa ner med mamma och ungarna för att handla, då jag kom hem gick jag upp på taket och solade. Åt för en stund sen, ska börja städa huset snart, även mitt rum, ser tydligen förjävligt ut enligt mamma, men iallafall senare på kvällen ska jag och mamma ut och gå en halvtimme eller timme. Funderar på om jag ska göra om min blogg men jag vet inte hur, suger på att göra headers och design.. Ska höra runt med folk om dom kan hjälpa mig annars är det kört. Kan skriva sen då jag har gjort allting.
Min och elinas lilla brasa, gode mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0