Kommer inte ihåg dig, men jag kommer ihåg ditt namn.

Idag var jag ledig, följde mamma, Sandra, Agnes och Isak till piteå för att Sandra skulle hämta nya glasögon, sen vid halv 12 var vi hemma så då gick jag och la mig , vaknade väll runt 5? Sen steg jag upp, åt lite mat och sen tog jag en Ipren mot hålet, ser ut som om jag har fått en smäll, är blå runt hela den.. Men det går nog över snart hoppas jag, annars tar jag ut det och gör om. Imorn blir det skola och då slutar jag 3, fyfan vad jobbigt! men jag kommer säkert överleva när man har dom bästa där ♥ Just nu sitter jag med David och väntar på att mamma och Patrik ska komma hem, kommer väll hoppa in i duschen och sen lägga mig. Bloggar mer imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0