Love you!

Vaknade runt 1-2 tiden fast steg inte upp föräns 3, sen tog jag nånting att äta och sen chillade jag bara. Vid 4 tiden kom en släkting förbi med glassbåtar, också kom Patriks kusin för att hjälpa till att ladda in för jakten. Sen gick jag ut en stund med Agnes och David och sparka fotboll, sen gick vi in och då såg jag på tv ett tag. Åt för ett tag sen och nu har jag varit med mamma, Isak och David ett tag, tog lite bilder på Isak och David som jag ska lägga ut, kommer bilder på Isak sen för det är nånting fel på bilderna. Ska iallafall försöka lägga mig tidigt så jag inte sover bort hela dagen imorn, tror mamma skulle väcka mig runt 8 på morronen.. Kan skriva lite mer sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0