Mina bästisar! ♥

En skrev till mig att jag skulle lägga ut bilder på mina bästavänner så då tar jag och gör det!
 
Fanny Johansson är en av mina bästavänner, jag har känt henne sen vi gick i 4an så det är 5 år sen. Hon är snäll, söt, snygg och en man verkligen kan ha roligt med! jag är för det mesta med henne på skolan.
 
Elina Svensson är också en av mina bästavänner, har känt henne sen 1-2 år bak kanske? men iallafall så är hon hur gullig som helst, alla tror att hon är en hora som knullar runt, och snackar skit om alla men det gör hon verkligen inte, om man lika väl börjar lära känna hon så vet man att hon inte gör det. Hon är söt, snäll, rolig, och har bra humor. Saknar dig!
 
Nathalie Vesterli även känd för Nattis är min allra bästavän, kan berätta allt för henne och hon lyssnar på mig. Har inte känt henne så länge men kanske 1 år snart, men under den tiden har vi fått hur många minnen som helst, vi har byggt upp en vänskap som ingen kan bryta, hon är min syster! Hon är jävligt söt, snygg, rolig, snäll! Jag saknar dig enormt mycket, jag älskar dig!
 
Emma Öberg, jag har känt denna brud sen vi gick i nollan. I alla dessa år har vi skapat otroliga minnen men sen då vi började på en ny skola förstördes det. Vi pratade inte med varann som vi brukade göra på nästan 3-4 år och sen nu i 9an har vi börjat om. Hon är en ängel, söt, snygg, sjukt rolig, snäll som bara den!
 
Sandra Karlsson har jag känt sen jag föddes, hon är min bästavän och även min syster, vi bråkar väldigt mycket och sen blir vi sams och sen börjar vi om och bråkar och sen så håller det på så ett tag. Hon är söt, rolig, schysst, och min syster om jag älskar!
 
Jennifer Lundström är min bästavän som jag har känt sen 4an, hon har stöttat mig i alla år som vi har känt varann, vi har gjort oförglömliga minnen, vi har gjort olagliga saker, vi har gjort allt som bara finns att göra, hon står mig närmast av alla! jag älskar dig!
 
Sanna Johansson det är väll som hon jag har känt längst, sen vi gick i dagis och det är ungefär 10 år? tror jag. Men iallafall kan jag berätta allt för henne, när hon mår dåligt peppar jag upp henne och samma sak när jag mår dåligt. Visst har det hänt att vi har bråkat en hel del, men vi har rett ut allting och börjat om från början. Vi har skapat hur många minnen som helst som jag absolut inte vill slänga bort, hon kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta, vad som än händer! hon är snygg, söt, har världens bästa humor som man kan hitta, rolig, snäll. Jag älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0