Mardrömmar..

Inatt drömde jag en jävligt äcklig dröm, att jag skulle på fest hos nån kille och då jag kom dit så berättade dom en sann spökhistoria, jag lyssnade på den och då var det att då man är själv så kommer ett ''spöke'' ringa till den personen och kolla på dig. Då gick jag tydligen iväg och då trillade jag ner i nån pool utan vatten och då ringde det och jag svarade, det var tyst i mobilen och sen så kollade jag upp och då stod det en vit man med svarta ögon där, sen så väckte mamma mig och fyfan vad rädd jag blev! Haha men iallfall så ska jag inte prata om mina drömmar nu, jag åt precis klart så jag ska väll ta hand om disken och sen hjälpa mamma med tvätten, sen blir de väll att bara sitta vid datan! Kanske åker ner på byn sen om jag har lust, isåfall ska jag träffa Fanny. Kan skriva sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0