Piercing♥

Hela vägen till piteå satt jag och skaka och halvgrät, väntade bara på att smärtan skulle komma, när vi kom fram till morfar ville jag inte kliva ur bilen, men Martin var ändå inte där då, satt i köket typ 10 minuter och sen kom han, mitt hjärta var nästan ovanför hjärnan. Vi väntade 15-25 minuter och sen var det dags. Då jag gjorde hål i näsan så bet jag ihop munnen men nu sa Martin att jag måste hålla munnen uppe så han inte sticker hål i underläppen också. Men det gick iallafall bra, förutom att det bara rann ner blod sen, fick typ ta 100 pappersbitar innan det sluta rinna, fyfan. Smakar fortfarande blod i käften på mig, usch så äckligt! Innan han tog hålet så satt vi och pratade om smiley och i tungan om hur ont jag trodde det gjorde men det gör inte alls ont, så jag vill göra smiley och i tungan nu, men jag får inte för mamma.. Också ska vi äta världens godaste mat men jag måste äta yoghurt för jag kan inte öppna munnen helt så då ska jag äta det 1-4 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0