Så är det!

Jag vaknade vid 12, gick upp och kolla vart alla var men ingen var hemma, sen gick jag och la mig igen och somnade om direkt, sen efter ett tag ringde mamma och sa att jag skulle stiga upp och börja fixa mig om jag skulle följa med till tivolit, steg inte upp förens dom kom hem. Sen fixade jag mig och allt, for ner på byn och då for vi först till mormor sen gick vi därifrån till tivolit, var där ett tag så David fick åka, fast han hoppade bara i borgarna. Sen for vi och handlade och sen hem, nu håller dom på med maten, och sen tror jag att några skulle komma hit. Kommer nog gå till lekparken med David senare, då kommer jag säkert att ta kort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0