Skoldag 3 avklarad!

Imorse så försov jag mig tack vare att jag inte hörde klockan, tvär fixade mig och sen sprang jag mot bussen och tur att den inte hade kommit då jag var påväg, men iallafall så gick skolan fort, slutar ju 1 varje dag i veckan förutom fredag för då slutar jag 12, så gode chill vecka har vi. Sitter iallafall och skriver ett tråkigt inlägg och kollar på facebook, ska kanske gå ut sen och elda upp det gamla schema för vi fick ett nytt idag. Kommer lägga mig tidigt ikväll för imorn ska jag då inte försova mig det första jag gör när jag har börjat skolan, har redan gjort det 2 dagar nu.. Kan skriva mer sen kanske, och glöm inte att ställa frågor i frågelådan!
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0