Uppskrapade knän check!

Bloggade inte nåmer igår, men vi satt bara vid facebook och skrev med folk, sen vid 5 på morron så såg vi på nån barnserie och jag somnade till det haha. Vi steg iallafall upp runt 2 för att Johnny skulle hämta henne klockan 3 så då passa jag på att fixa mig osv, Runt 8-9 tiden ikväll kom Rasmus och Oscar till korsträsk och då gick jag och Oscar iväg för att prata, runt 10 så följde dom mig till gården och sen körde dom ner till byn. Dagen har väll varit ganska så hyfsad tycker jag, ska nog lägga mig tidigt ikväll så jag inte sover bort hela dagen.  Har iallafall ätit nudlar alldeles nyss, ska bara vänta tills Sandra har ätit sina nudlar klart så vi kan gå ner och ta upp glasspaketet och äta! Bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0