You are the only one for me!

Blev inget mer bloggnade igår för mig, då jag hade duschat så gick jag och la mig en stund och sen vid 12 tiden så gick jag och såg på en fillm med Sandra och sen gick jag och la mig. Då hann jag blunda några minuter så ringde Nattis, men då jag svarade så avbröts det.. Sen ropa Sandra och sa att Nattis vill att jag ska ringa men jag kunde inte. Steg upp runt 2-3 tiden idag och då gick jag till tvrummet och då sa mamma att mitt nya nummer har kommit, fick med 1 års surf också! men jag måste ladda numret så det funkar fml, så jag måste vänta 1 vecka typ. Idag ska jag kanske ner på byn om jag ids, tror mamma skulle ner och handla så då ska jag säkert följa. Igår kväll så ställde mamma sig och bakade chokladbollar och dom vart goda, ska kanske baka kladdkaka ikväll om jag orkar. Bloggar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0