Dit du är på väg är så mycket viktigare än där du har varit.

Känns som att jag inte har bloggat på flera år haha, men jag har inte suttit vid datan nånting idag för det har åskat, har typ bara suttit under bordet för jag hatar verkligen åska.
Men imorn så kommer en kompis till mig, hon stannar till på tisdag så vi får väll se vad vi hittar på, kanske går ner till stranden och badar om det är varmt, annars går vi väll bara ut och går om vi ids. Sitter iallafall och skriver med Lisa nu, och bloggar. Jag tänkte skriva ett inlägg tidigare men det orkade jag inte, så nu skriver jag det.
På torsdag kommer jag åka med bussen till Piteå och sova hos Emelie 1 natt och sen åker jag hem, ska köpa hårförlängning och färga håret, töja örat och kanske köpa ett linne. Alla har börjat klaga på att jag inte bloggar så mycket, börjar bli ganska less så jag måste verkligen blogga mera!
 
Mandaa bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0