Soola!

Passar på att skriva ett inlägg medans jag väntar på att filmen är klar, det blev ''ligg med mig'' även om jag har sett den med Jennifer så kan man ju ändå se den ensam, den är sjukt bra! ni borde se den. Sitter iallafall och skriver med Johannes och Robin, sen så ska jag nog snacka på skype efter filmen och sen så ska jag se mer filmer, tills jag somnar. Tänkte gå och hämta godispåsen men jag hittar den inte och sen så kom jag på att Patrik tog upp den så jag får klara mig.. Jag bara älskar känslan då man lägger sig i en nybäddad säng och nyduschad! fast då jag la mig kolla jag på min mage och jag känner mig ganska så blek, måste verkligen fara och sola då jag får mina pengar! Men nu så ska jag skriva med dom dära grabbarna, slänger in ett inlägg senare!
Bjuder på min bleka mage..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0