Yesterday

Blev inte att blogga nånting då jag kom hem, men jag blev helt körd! först så följde vi ju med mamma och sen så for vi och köpte nånting så då köpte hon snus till mig. Sen så skjutsade hon mig och Miriam till Okey för att vi skulle käka pizza. Sen så väntade vi på Johannes så då gick vi in till Älvsbymannen och hälsade på min faster,sen då han kom åkte vi till shell, köpte cigg och sen så skjutsade han oss till lomtjärn. Då skulle Miriam och hennes familj hålla om nån loppis så då var jag där. Sen efter 1-3 timmar gick vi hem, mötte mamma påvägen och då sa hon att vi skulle hoppa in och då blev det att fara ner på byn igen, handla, vattna mormors blommor, tanka, och sen for vi hem och jag somnade direkt. Blev väckt klockan 1 av att Sandra kasta saker på mig fast jag somnade om direkt..
Idag vid 9-10 kom min säng och mitt sängbord så då Patrik kom hem på lunch satte han upp det, kommer sova riktigt skönt, nyduschad senare och nybäddad säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0