Dålig uppdatering!

Jag vet att jag inte har uppdaterat på nästan en hel vecka, men jag har inte haft ork. Har haft 2 prov och 1 glosförhör i veckan så jag har bara tänkt på det, nu till veckan har jag omprov i SO och ett annat prov i SV, så jag måste nog träna till det hela helgen om jag orkar. Kan knappt röra mig har svinit ont i hela kroppen, kan knappt andas för då trycker det till i bröstet, och nu håller jag på att bli sjuk igen. Inte min lycko dag precis.. Får se om jag mår bättre, då ska jag ner på byn och vara med lite folk, annars blir det att bara ligga i sängen hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin design/header :)

Svar: Tack du! :)
Amanda Nyström

2012-09-30 @ 20:11:05 / URL: http://www.millanss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0