Jag älskar dig!

Mitt lov blev helt underbart i tisdags när min älskling kom till mig.
Han kom runt halv 11 och när vi kom hem till mig försökte vi sova ett tag men det gick verkligen inte, så vi spelade mw3 istället. Runt 4 körde Patrik oss till tresco men då ändrade vi oss och åt på sibylla istället. När vi hade ätit gick vi till ica och köpte lite godis och sen tog vi bussen hem. Vi träffade Sanna ett tag när vi kom hem, vi pratade lite och sen for vi med skotern, riktigt roligt. La oss och såg på en film när vi kom hem och han somnade nästan på en gång.
Kunde verkligen inte sova den natten, hosta alldeles för mycket så jag gick och såg på tv med Sandra så att inte han skulle vakna. Somnade tillslut runt 5 hann sova 3-4 timmar och sen kunde jag inte sova längre.
Linus steg upp runt 1 och jag försökte sova ännu mer, men pallade inte så gick upp och såg när han spelade. Senare på dagen for vi ner och köpte mer godis och dricka, såg film och somnade på en gång.
Idag vaknade jag runt 9 och då låg han och sov, han vaknade runt 11, vi steg upp 12 och gjorde varma mackor, sen for vi till byn och väntade på hans buss men vi såg inte att den stod där så han missade den, satt på busstationen i en och en halv timme till och sen tog han bussen hem. Saknar han redan! Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0