Från ett dåligt liv till ett bättre

Nugar jag bestämt att jag ska börja blogga bättre, det är flera som klagar på att jag suger på att blogga och att jag måste skriva mera så då ska jag försöka göra det!
Iallafall så kom Linus hit igår runt 12, vi gjorde inte så mycke, låg typ och sov och sen så frågade Lisa och Simon om vi ville fara och äta med dom och Sanna och Dennis så då kom dom och hämtade oss, sen for vi hem till Simon och chillade 1 timme kanske och sen for vi till tresco och åt. Sen gick jag och Linus och köpte nå gott till kvällen, sen kom mamma och hämtade oss. Runt 10 kom hans mamma och pappa och hämtade han, men dagen var ändå helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0