Jag älskar dig tusen gånger om! ♥

Nej nu jävlar ska jag skärpa mig och börja blogga igen! men jag har inte haft nå ork att blogga, har bara legat i sängen och väntat på bättre tider, har knappt tagit mig upp och nu måste jag ta ipren i 2 veckor..
Men iallafall så kom jag nyss hem, har varit med Sanna ett tag och bara pratat, skönt att prata ut med någon för en gångs skull.
Imorn så är det skola men jag vet inte om jag pallar fara, har så jävla ont i hela kroppen så det inte finns..
Sitter iallafall och skriver med min älskling och lite annat folk, ska försöka lägga mig snart så jag kan sova ut inatt och inte känna smärtan var 3e minut. I helgen har det inte hänt så mycket, for till Luleå idag och handlade och träffat Sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0