Never gonna leave this bed!

Hej bloggen! ellernå.. Nej men jag sitter och lyssnar på musik och typ darrar av skräck! Då jag var på toa så såg jag en spindel framför mig och den va inte liten! sen då jag gick i rummet var de en precis där jag skulle he foten vid sängen, antingen så har Sandra eller Fredrik hett den där för dom vet att jag har fobi för spindlar.. Så jag tog Sandras sko och slog ihjäl den haha. Bara för det så tänkte jag mig att jag inte ska lämna sängen och då kom jag på att jag ska lyssna på den låten haha. Blev utsparkad ur Sandras rum för att dom ville vara ''själva'' och just därför så måste jag ha hörlurar på mig så inte jag hör nånting.. 
Har som inget mer att skriva, så jag slänger in ett inlägg senare om jag får tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0