Känslan går rätt väg! ♡

Har försökt blogga tidigare idag men internet har varit så segt, så nu slänger jag in ett kort inlägg. Jag vaknade kring halv 2 och låg kvar till 2 sen så tog jag nånting att äta, satte mig vid datan. Kollade sen på mobilen och då hade jag 7 missade samtal från Miriam. Hon ringde igen och frågade om jag ville sova hos henne inatt men det gick inte.. Väntar på att maten ska bli klar så jag kan äta håller på att svälta ihjäl. Ska säkert ladda hem nån film sen och se senare ikväll. 
Det känns som att jag skriver om samma saker varje dag, ni får kommentera i blogresponsen eller i en kommentar vad ni vill att jag ska skriva om. Skriver mer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0