Livet går inte ut på att bara knulla.

Glömde av att blogga så jag slänger in ett inlägg nu! Skulle egentligen fara på lan inatt men det blev inte så då far jag dit imorn så då kommer Elina hit, ska möta upp hon på busstationen 18.20 tror jag det var, sen så går vi till stället där dom lanar fast jag har ingen aning vart det är men vi kommer säkert hitta det, så jag kommer nog inte blogga så mycket imorn om jag inte får låna någon data, men jag kommer säkert ta kort som ni kommer få i övermorn, men iallafall så vid 23 ikväll gick jag och mötte upp Sanna och Dennis vid busskuren, vi satt och pratade, skrattade osv. Sen så gick jag hem 1 timma efter och satte mig vid datan och börja snacka på skype med Emelie, vilket jag gör än. Tror jag ska börja gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorn och fixa mig innan jag far ner på byn. Kan snöra in lite inlägg imorn innan jag åker, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0