Chill dag

Idag då jag kom till skolan gick jag och Sanna igenom hela skolan för att söka Lisa så vi kunde börja i fiket men vi hittade inte henne, precis då jag skulle ringa henne kom hon fram baki mig. Vi gick och satte oss utanför HKn och satt där typ 30 minuter? tror jag och sen kom en lärare och då sa dom att vi ska gå ner direkt osv. Runt 10.45 gick vi ner för att ta skolfotot men då blev det försenat, så runt 11.10 fick vi komma in och jag lovar, jag ser förjävlig ut på fotot! Efter skolan satt jag hemma ett tag och sen for vi ner på byn och handlade, sen när vi kom hem hann jag sitta i 1 timme sen for jag ut med Sanna och Sandra, kom hem för ett tag sen och nu ska jag bara ta det lugnt, skriva med lite folk och lyssna på musik. 
Jag älskar er! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0