Cp

Chatten på facebook har typ inte funkat nånting för mig ikväll, tills jag böt data.. Jävla lagg! men aja. Sitter iallafall och skriver med folk, lyssnar på musik och försöker fixa datan vilket inte går så bra. Ska nog lägga mig snart för det finns inga sociala, och internet laggar som inihelvete! Jag skulle gärna vilja ha gratis sms men det finns ingen som är schysst som kan fylla på min mobil.. Kan då bara säga att livet är åt helvete utan sms men det finns ändå en bra sak som har hänt, kan kanske skriva det lite senare då det har kommit sig en vart! 
Nu får det räcka med inlägget, bloggar imorn och förlåt för att jag inte lägger in några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0